Translate

Wednesday, November 29, 2017

ATLET TRIATHLON MALAYSIA & KAPTEN DODGEBALL MALAYSIA ANTARA ATLET MALAYSIA YANG MEMANFAATKAN SUPLEMEN USANA UNTUK KEMAJUAN SUKANNYA

USANA HEALTH SCIENCE - TAMPIL MEMBERI SOKONGAN TERHADAP INDUSTRI SUKAN NEGARA [ 9 OGOS 2016]


Published on Aug 9, 2016: 

"Satu lagi syarikat swasta tampil memberi sokongan terhadap industri sukan negara.
Syarikat nutrisi antarabangsa, USANA Health Science yang berpengkalan di Amerika Syarikat tampil menaja dua atlet sukan ekstrem sebagai sokongan untuk memastikan Malaysia turut berada dalam kelompok terbaik dunia."

Kenyataan di atas dikeluarkan oleh pemberita yang disampaikan melalui berita nasional TV1, rangkaian siaran televisyen terbesar di Malaysia. Pendedahan ini membuka peluang kepada pengedar Usana serta mana-mana wakil bebas dari kalangan atlet sukan untuk mengukuti program pemakanan suplemen yang lebih berkualiti dan lebih dipercayai dari sudut sains & kesihatan.

Cuba anda lihat tontonan klip video yang diambil dari channel youtube TV1 ini untuk pencerahan yang lebih berinformasi.


Bagi rakyat Malaysia yang sukakan penjagaan kesihatan dari sudut kemajuan sains & pembuatan produk yang lebih berkualiti, inilah saluran dan tempat baginya. USANA sudah dikenali di seluruh dunia oleh ramai atlet-atlet bertaraf antarabangsa bukan sahaja diambil oleh mereka untuk kemajuan sukan semata. Bahkan, memilih USANA sebagai produk regimen disiplin untuk penjagaan kesihatan mereka pada setiap masa dan hari.

Anda boleh layari & ikuti perkembangan salah satu daripada aktiviti atlet-atlet USANA ini menerusi laman sosial mereka di www.facebook.com/teamusana atau boleh juga layari web rasmi team usana di www.teamusana.com untuk melihat senarai atlet-atlet kelas antarabangsa dari pelbagai negara yang mengikuti program suplemen dari syarikat USANA ini.

No comments:

Post a Comment