Translate

Monday, December 11, 2017

Kembali Beraksi Dalam Sukan Bina Badan Selepas Sakit Lututnya Lega


Assalamualaikum & salam sejahtera.

Masa ni, saya sedang rehat-rehat di rumah mak mertua saya di Kedah sebelum bertolak pulang ke Kelantan. Saya kena balik kejap sebab nak setelkan urusan pengeposan beberapa stok pelanggan yang dah masuk 2 minggu dah tak pos sebab saya kena balik setel urusan anak-anak dsn isteri di sini. Untuk pengetahuan anda, saya sedang sibuk(sebenarnya gemuruh lagi ni) untuk persediaan menyambut kelahiran anak saya yang keempat pada hujung bulan 12 tahun 2017 ini. Harap anda yang singgah dan baca entri ni boleh doakan untuk keselamatan isteri saya serta anak dalam kandungan isteri saya nanti ya.

Baiklah, sebenarnya saya nak sentuh tentang komen pengguna suplemen usana. Pengguna saya ini menggunakan produk usana untuk atasi masalah sakit sendi dan pada lutut beliau.

Orangnya hensem bangat! Ada gaya dengan gaya maskulin yang sangat macho lagi segak! (gambar pertama: ada gaya syamsul yusof tak? Hihi)

Mana tidaknya, nama facebook beliau pun lain macam jer. Hehe..

Ok, kita tak perlu cakap banyaklah yer...

Jom kita terus kepada mesej sebenar! Mari kita lihat apa kata beliau selepas menggunakan produk usana untuk masalah sakit lututnya.









APAKAH NAMA PRODUK YANG SESUAI UNTUK ATASI MASALAH TULANG RAWAN HAUS...? (klik untuk baca maklumat produk itu di sini...)

INGIN DAPATKAN TEMPAHAN PRODUK UNTUK LUTUT ANDA SECEPAT 3 HARI PENGHANTARAN???

LIHAT SYARAT-SYARATNYA BILA ANDA KLIK BUTTON DI BAWAH
👇👇👇👇👇👇👇



.............................................................................................


Sila dapatkan maklumat terperinci lagi dengan wakil pengedar kami atau boleh menghubungi secara langsung melalui nombor 013-2508304 atau mesej admin melalui link www.wasap.my/60132508304

No comments:

Post a Comment