Translate

Sunday, May 6, 2012

"Apa itu Essential USANA"?


Essential atau dalam bahasa melayunya disebut 'penting' merujuk kepada fomula yang mengandungi siri kompleks untuk kandungan zat-zat makanan tambahan utama yang 'penting' sekali kepada tubuh badan manusia untuk diambil setiap hari.

Produk Essentials USANA inilah merupakan satu produk hebat di dalam syarikat USANA health sciences: iaitu gabungan produk kombinasi antara dua jenis, Antioksidan (AO Pro) dan Chelated Mineral yang memenangi banyak anugerah. Diformulakan bukan sahaja untuk mencegah penyakit, tapi menyediakan sukatan mikronutrien yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan yang optima kepada badan manusia secara keseluruhannya.

Essential usana dapat memberikan tenaga tambahan untuk badan orang dewasa yang kehabisan semasa menjalani aktiviti kerja-kerja di pejabat atau di mana-mana sahaja berada.

Essential usana dilengkapkan dengan kandungan zat Trace Mineral, campuran carotenoids, bioflavonoids, phytonutrien-phytonutrien, serta antioksidan-antioksidan untuk memberi sepenuh bantuan kepada operasi pencegahan daripada serangan radikal bebas di alam sekitar ini. Isi kandungan di dalam produk Essential usana ini dirumuskan dengan formula zat-zat yang penting dalam kuantiti dan kualiti yang seimbang, lengkap dan berdaya serapan yang baik.

Apa itu Essentials USANA? Jom tonton video mengenai Essentials USANA di bawah ini:



No comments:

Post a Comment