Translate

Sunday, December 10, 2017

Terlupa Makan Ubat Jadi Kunci Set Kencing Manis Ini Jadi Pilihan Abah Saya

Salam, abah saya kena kencing manis lama dah. Masa saya tengah belajar di UIA lagi. Masa tu sy diperkenal dgn suplemen ni tp ayah sy tak nk cuba sbb katanya tak berbaloi kalau tak jadi. Dia cuba beli yg ada di farmasi, klinik swasta, & ubat2 cadangan dari kawan2nya je masa tu. Daripada tahun 2009 sampailah tahun 2012 saya cuba yakinkan dia dgn suplemen ni utk cuba akhirnya pada tahun 2013(tu pun hujung tahun) saya berjaya yakinkannya utk cuba selama 1 hari. Saya cakap kat dia dgn bertanyakan 2 soalan, "stakat abah mkn ubat klinik & mkn ubat yg kwn abah suggest ni, apa kesan selepas makan?"

Jawapan abah, "setakat abah makan ubat, kesannya memang cepat utk turunkan gula darah abah. Tapi, kesan keduanya badan abah rasa tak selesa sbb akan jadi sakit2 dlm badan, lenguh2 dan letih. Kesannya rasa mcm nak tidur jer *walaupun gula dalam darah turun* mendadak, tapi badan abah jadi penat letih tak terkira. Bila tidur banyak bangun pun jadi sakit badan. Perut pula lapar yg amat sedangkan makan pn tak boleh makan banyak sangat."

Soalan kedua saya, "pernah tak abah terlupa nk makan ubat dlm satu hari?"

Jawapan abah, "abah pernah tak makan ubat 1 hari sbb terlupa tapi kadang2 tu sbb malas. Alasan jadi malas sbb tak nak rasa sakit2 badan & urat lepas makan ubat tu."

Selepas saya tanya 2 soalan ni, saya mula bagi cadangan pd dia dgn soalan,

"kalau abah isi masa 'terlupa' abah tu cuba dulu makan suplemen yg zaeim nk bg abah try ni boleh tak? Paling tidak abah cuba dulu satu hari & tengok kesan makan lepas 1 hari makan. Sekurang2nya, ada juga pengisiannya."

Keputusannya, seperti dalam gambar di bawah ni

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇


Sampai ke hari ini ayah saya dah jadi pengguna setia produk suplemen ini untuk atasi masalah kencing manisnya. Katanya, "Makan tak pernah buatkan badan rasa penat dan letih, sebab suplemen ni berikan kesegaran & tenaga untuk abah buat banyak kerja satiap hari. Kerja jalan tidur rehat pun cukup elok."

Ingin menempah set kencing manis ini, hubungi saya ya semua! Anda boleh simpan no telefon saya ni, 013-2608304 atau boleh whatsap saya melalui link www.wasap.my/60132508304/

No comments:

Post a Comment