Translate

Saturday, July 11, 2015

Nak Kenal Apa Itu Bi-Omega 3 Plus USANA ?

Di Usana, saintis telah menyediakan set produk yang berasaskan minyak ikan mengikut jenis & faktor kesihatan dalam pelbagai bentuk dan cara. 


Oleh sebab itu, anda akan jumpa nama lain bagi produk jenis minyak ikan ini di tempat selain daripada negara Malaysia. Contohnya, tak perlu pergi terlalu jauh iaitu Negara Jiran kita Singapore & Filipina. Dan ini pula nama produk berasaskan minyak ikan di Thailand.

Dua negara jiran kita(Singapore & Filipina kecuali Thailand sbb sy tak faham apa tulisannya) di atas ini diberi nama yang sama iaitu, Biomega.





16 NILAI KEBAIKAN BIOMEGA III PLUS USANA INI DI MALAYSIA:


BIOMEGA III PLUS✔Dihasilkan dari ‘cold water deep sea fish’ yang bebas dari pencemaran organic dan...

Jadi, disebabkan alasan inilah produk BiOmega 3 Plus USANA datang ke Malaysia bagi memenuhi keperluan semasa zat-zat rakyat Malaysia, untuk mendapatkan khasiat DHA, EPA & vitamin D ke dalam diet kita seharian, terutama sekali bagi kaum ibu, wanita, anak-anak & sesiapa sahaja yang alami masalah kesihatan yang berkait dengan masalah sendi, saraf, mata & juga lemah minda. Selain itu, dua kelebihan yang sukar didapati oleh negara lain kecuali hanya di Malaysia sahaja, ialah kerana produk BiOmega 3 Plus USANA ini membekalkan satu produk berasaskan minyak ikan yang dipermuatkan dengan khasiat vitamin D dan juga bau lemon supaya pengguna produk tidak alami kesukaran dengan bau hanyir ikan. 

Jadi, omega 3 usana di Malaysia adalah tersangatlah istimewa. Nama khas bagi omega 3 Malaysia boleh juga disebut sebagai BiOmega III Plus atau BiOmega 3 Plus

Produk ini dicirikan sebagai produk yang dimuatkan dengan khasiat minyak ikan yang di hasilkan di makmal khusus di USANA dan menghasilkan satu formula omega-3 berganda. Dengan sebab itulah ia dikenal sebagai Bi-Omega. Ia mengandungi kandungan omega-3EPA & DHA yang sangat tinggi serta ditambahkan (PLUS) dengan khasiat vitamin D dan kelebihan bau lemon bagi menyerap sifat hanyir ikan yang terkandung di dalam gel kapsul semasa anda nak menelannya. (Lihat gambar produk di bawah)

Tonton tayangan ringkas tentang BiOmega III Plus USANABekalan Asid Lemak Omega-3 Paling Tulen, Bebas Bahan Cemar &...
Posted by USANA's Nutritional Supplements on Friday, January 16, 2015


LIKE | SHARE | KOMEN POST DI ATAS UNTUK PELUANG HADIAH MISTERI
INFO LANJUT, PM ADMIN DI SINI

No comments:

Post a Comment