Translate

Tuesday, May 22, 2012

Mesej Khas Buat Peserta RESET USANA

Assalamualaikum Peserta RESET ku, mesej khas untuk anda semua:

Reset Browsure
Dalam program reset, it's much more better, jika peserta boleh follow(ikut) panduan reset 5 hari itu mengikut waktu dan cara yang ditetapkan pada browsure merah tu supaya kesan yang lebih efektif boleh kita rasa nanti.

Saya menjangkakan peserta saya juga tak lupa untuk ambil serbuk nutrimeal(perisa coklat/strawberi/vanilla) itu dalam sukatan sekurang-kurangnya antara 2-3 sudu. Ia diambil bersama-sama sepasang tablet Essential(AO Pro + Chelated) dan 2 biji tablet proflavanol(boleh baca dekat pamplet produk itu nanti), sebanyak 3 kali sehari. Ambillah sampai 5 hari berturut-turut.

Macam mana pula kalau puasa?

Berkenaan dengan puasa, saya tak nafikan ia juga salah satu lagi cara terbaik nak impikan kesihatan lebih baik untuk sistem penghadaman kita terutama sekali perut.

Ia benar dan jelas, kesan fizikal puasa sangat baik terhadap kesihatan kita terutamanya untuk kesihatan pada bahagian usus atau perut kita. Tapi, ia tidak boleh disalah tafsir. Malah, diet yang sihat juga bukanlah kerana berjaya melakukan aktiviti seperti mengosongkan perut ketika waktu siang semata-mata. Banyak faktor yang perlu diambil kira.

Dengan sebab inilah, reset usana ini turun jadi HERO untuk kisah kita kali ini. Hehe.. Jadi, ringkasnya, program reset usana ini ialah program khas yang direka untuk mengatasi masalah diet terbalik di kalangan ramai peminat-peminat susu berperisa.

Antara tanda-tanda seseorang itu mengalami diet terbalik ialah terlalu cepat berasa lapar, nafsu membuak-buak ingin mengambil makanan lagi sekali lagi, cepat rasa letih atau tak bermaya, seterusnya sampai berat badan pula makin naik, walaupun padahal baru 15-30 minit atau 1jam makan. Gaya hidup yang terbalik ini sebenarnya antara jenis masalah yang menjadi punca terawal seseorang itu gagal mengawal kesihatan badan mereka secara tersusun. Kemudian barulah berat badan itu mulai jadi punca kedua.

Percaya atau tidak, reset usana dicipta untuk atasi 3 masalah tadi(cepat lapar, cepat letih, berat badan naik). Objektif utama reset ialah untuk mengembalikan metabolik badan kita kepada metabolik yang normal semula.

Contoh-contoh yang ditetap di dalam pamplet reset yang berwarna merah, terutamanya pada jadual reset 5 hari, merupakan panduan dan cara awal peserta reset untuk mengambil peluang kali ini.

Jadi, adalah lebih baik sekali peserta reset menggunakan sebaik-baiknya peluang yang telah ditunjukkan bukan kerana matlamat yang lain, kecuali matlamat untuk RESET! "RESET to a new you in 5 days" inilah tagline kepada kejayaan diri anda yang baru selepas ini.

Jadi, adalah TERBAIK SEKALI agar dengan harapan RESET pelanggan saya semua sekarang adalah dalam keadaan yang bersedia seperti apa yang dicadangkan menerusi browsure yang anda dapat itu. Dan, saya semestinya percaya kepada anda, bahawa peserta saya boleh melakukuannya dengan baik dan jaya Insya Allah! :-)

No comments:

Post a Comment